Verzend- en retourbeleid
VERZENDKOSTEN
Voor alle bestellingen binnen Nederland geldt dat wij €6,95 verzendkosten rekenen. Wij verzenden al onze artikelen via DHL als pakket. Hierbij zit standaard een Track & Trace code. Wil je een product retourneren dan kan dat gratis in onze winkel of je kunt het pakket versturen naar onze winkel in Hoofddorp (zie onderstaand adres). De kosten voor retourneren zijn voor uw eigen rekening.
PAKKET NIET ONTVANGEN
Controleer de Track & Trace code van het pakket. In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven. Heb je misschien een 'Niet thuis-bericht' ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact met ons op.
RETOURNEREN ONLINE BESTELLING (HERROEPINGSRECHT)
- U heeft het recht uw online bestelling tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgave van reden te retourneren.
- Bij een geaccepteerd retour krijgt u het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen, na ontvangen van de retourzending teruggestort. Let op: retourkosten zijn te allen tijde voor uw eigen rekening en risico. Heeft u een sale artikel gekocht dan krijgt u de waarde van de geretourneerde artikel in de vorm van een tegoedbon.
- Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dan moeten de artikelen alle originele labels en/of prijskaartjes bevatten en moeten in de originele verpakking zitten, alle artikelen dienen ongedragen/ongebruikt te zijn voor de retourzending.
- Om gebruik te maken van het herroepingsrecht dient u de retourzending aan te melden, ons retourformulier in te vullen en uw pakket naar onderstaand adres te versturen.
- Ga naar retour aanmelden en meld uw retourzending aan. Vermeld hierbij uw ordernummer en om welk artikel het gaat.
- Nadat de retourzending is aangemeld ontvangt u van ons een e-mail met de retourvoorwaarden.
- De retourkosten zijn te allen tijde voor uw eigen rekening en risico.
- De retourzending is voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een Track & Trace code en bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld. Dit is uw bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en kan bij verlies tijdens transport naar worden gevraagd. Wij raden aan het retourpakket aangetekend te verzenden.
- Wij nemen geen beschadigde pakketten in ontvangst. Mochten wij schade en/of onjuistheden constateren bij het beoordelen van het artikel dan zijn wij genoodzaakt de ontstane waardevermindering direct aan u door te belasten.
RETOURNEREN / RUILEN WINKELAANKOOP
- Heeft u artikelen gekocht in onze fysieke winkel dan kunt u binnen 14 dagen retourneren of ruilen, uitgezonderd sale artikelen en limited/exclusieve footwear om de authenticiteit te garanderen.
- Alle artikelen dienen ongedragen/ongebruikt te zijn, moeten alle originele labels en/of prijskaartjes bevatten en moeten in de originele verpakking zitten.
-
Heeft u een artikel geretourneerd dan krijgt u de waarde van het artikel in de vorm van een tegoedbon.
LET OP !!
Wij nemen artikelen niet retour indien:
- Artikelen (door u) zijn beschadigd.
- De retourzending niet aangemeld is.
- Het ordernummer op het pakket van de retourzending ontbreekt.
- Het pakket niet voldoende gefrankeerd is.
- Het een sale artikel en/of limited/exclusieve footwear is (gekocht in onze fysieke winkel).
- Het artikel gedragen en/of gebruikt is.
- Het (retour)termijn van 14 dagen verstreken is.
- De originele labels, prijskaartjes en de originele verpakking mist.
- De retourzending niet voldoet aan onze retourvoorwaarden.
Indien er van bovenstaande sprake is, behouden wij ons het recht om de retour te weigeren.
CONTACT & DETAILS
VEVANI
Kruisweg 644
2132 CJ Hoofddorp
KvK 68766203
customerservice@vevani.nl
023 785 0877 (via WhatsApp chat)